ellerhuruuruur?!

Har just vart ute o tagit en promenad med Johannis. Dumma som vi är tar vi alltid en för kort promenad o står sen utanför henne o pratat dynglänge. Haha kommer på massa gamla roliga grejer, pillafittnäsa! hahaha. Tillsist sa vi hejdå iallafall och nu är jag hemma. Grymt sugen på att baka negerbollar är jag med.. Fan jämt vid den här tiden på dygnet! meen eftersom jag inte ätit så mycket idag, så kanske jag är värd lite negerbollar.. Nått bra har jag ju säkert gjort så jag förtjänar en belöning?! får nog bli så:)

Joo, imorn är det fredag också.Oj, eller det är ju fan redan fredag. Jäklar vad klockan går..  Iallafall iså ska jag på Winnerbäck. Konstigt nog är jag inte ett dugg taggad.. Vilket suger hårt. :/ Nästan hellre så jag skulle vara kvar i stan o kolla på herrarnas träningsmatch, men det kan man ju inte säga högt..

Kommentarer
Postat av: Johannö

hHahahahah pillafittnäsa XD försökte berätta för fredric men han tyckte inte det var kul. Killar har ingen humor :(

2010-08-20 @ 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0