Ett jäkla massa pill.

Har nu krånglat med min bloggdesign i två dagar, så nu får det fan duga.. finns fortfarande tusen smågrejer jag skulle vilja ändra på men vet fan inte hur ;o 

Igår blev det ändrade planer, skulle egentligen till Erika o grilla o grejs. grejset visade sig vara supa, vilket jag inte var ett dugg sugen på så jag blev hemma. Istället blev det spelkväll med Emil o Magnus. gin rummy, yatzy, frågesport. haha, nördigt värre.

& nu är det en ny dag; söndag. och jag har sovit jättelänge, fattar inte hur man kan vända så på dygnsrytmen på en gång:o hela sommaren har det vart upp o hoppa innan 6, och nu kommer jag inte upp innan 12 .. hatar o vakna så sent! missar ju massor av tid då man faktiskt kan göra NÅGOT. runt 8-9 där skulle jag vilja vakna, då har man gott om tid på sig att få nått gjort (y). faaast det hela kanske bara handlar om att gå o lägga sig i tid.. ;(

nu ska jag iallafall cykla iväg till pappa o äta frukost så jag får se Selma o Esmeralda lite också :))

Skitungarna förra sommaren på Astrid Lindgrens värld :)
Skitungarna förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0