fredag dåråå.

Så, då var jag uppe! Ledig idag med så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Önskar jag kunde vara duktig några timmar så jag har kvällen fri med gott samvete, men det är så jobbigt.. Tror iallafall jag sak ner på stan o sola och kolla efter nån bok på biblioteket till historia-uppgiften (det ärendet jag egentligen skulle göra på stan igår men glömde bort). Lär städda lite också för vid 1 kommer nån försäkringsgubbe hit.

åh! kan inte bestämma mig för om jag ska gå ut idag eller imorn heller! imorn passar bättre, så jag hinner vara med på träningen imornbitti, meeen jag tror att det händer mer grejer idag. Om jag inte fattat fel, så var det nått speciellt på Kåren ikväll..? Och det kanske är dags att vara med lite grann på den där nollningen..

nu blir det frukost iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0