Måndag.

Har vart superduperduktig idag och har inte rört datorn förrens nu! Kanske just därför har jag hunnit med massa annat bra. Dagen ungefär dåååå: Gick upp vid 7 sen skola från 8 till kvart i 3. Ner på stan, fixat böcker till historian, solat o handlat mat. Sen hem, laga mat, kyckling/pastasallad, så nu har jag att äta ett par dar! Sen träning, promenad o dusch. Så nu är jag grymt nöjd med mig själv o kan lägga mig med gott samvete. Låtsas inte om diskberget o min allmännt rotiga lägenhet, ska även försöka glömma min grymt dåliga träning idag och sen ska jag bli frisk inatt också tänkte jag. Är så trött på den jävla förkylningen som alltid ligger kvar o förstör, helgen gjorde det inte ett dugg bättre heller.. Är nog tvungen att pallra mig till farbror doktorn snart, men jag vill inte! Då kommer jag vara tvungen o vila odet har jag varken tid eller lust med.. buhu. Mennu ska jag inte gnälal nått mer utan  nu ska jag lägga mig med Harry Potter o sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0