Nu tar jag kvällen.

Åh blev godissugen och eftersom Issa (dumma hon) fick mig att komma på vad lätt det är att göra negerbollar så blev det en sats sånna. Just nu står de i kylen o ska bli kalla och när de blivit det ska jag mysa ner mig i soffan framför tvn. :)

Joo, jag färga ju håret nyss med. Det blev FAIL. skitfult. Mittimellan blont o brunt med eventuellt litetlitet inslag av grönt. dreeetfult. Tänker inte ens visa nån bild, SÅ fult är det!
Så blir köpa ny hårfärg imorn. Och nu får det fan bli brunt igen.

eller okej då, jag bjuder på en bild. såhär fult är det:

Och ja just ja, osminkad med. Skön..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att gå ifrån blont till brun kan krävas röda pigment om det inte redan finns det i färgningen, men kan behövas tillsättas mer med t.ex en toning innan den bruna färgen, för att undvika att bli grönis. ;)

2010-08-16 @ 11:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0