Uppe!

Kom aldrig hem igår, fikan o allt drog ut lite på tiden (; sen blev det direkt hem till pappa o vara barnvakt å Selma igen. Men nu är jag hemma, en liten stund. Vid 8 knallar jag ner mot busstation för avfärd mot Karlstad. Ensam, vilket är grymt tråkigt men orkar inte vänta på att alla ska få pengar:/
Men nu ska jag skynda o fixa till mig, vilket egentligen är onödigt för man känner sig ändå alltid precis lika ful när man är o handlar kläder.. ;( men ändå.

Vad är det som är långt och smalt men ingen gris?


Kommentarer
Postat av: Emil

Vad är det som är långt och smalt men ingen gris? - det är ju jag det :)

2010-08-18 @ 07:52:27
Postat av: gabriella,

jag var också i kstad idag :)

2010-08-18 @ 19:28:55
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0