Gårdagen.

Igår var säga-hejdå-till-Issa-dagen. Hon kom direkt jag slutade och sen blev det pizza, film (jag sov mest men man blir ju sliten av att jobba ;o), kortspel o negerbollar, plus en massa prat precis som vanligt :) Något jag verkligen kommer att sakna! Trots att vi antagligen inte kommer att ses på ett bra tag så var jag inge ledsen alls, antar jag inte kommer förstå att hon och alla andra är borta förrns om ett tag. typ om några veckor när jag sitter själv en helg och inte har nått att göra, vem ska jag hitta på nått med då?! men okej, jag är ju faktiskt inte helt själv här hemma så det kommer lösa sig, men vet också att jag kommer sakna just dom som flyttar hur mycket som helst! Speciellt efter det här grymma året! <3

negerbollar. belv bra tillslut.. :p
negerbollsbak, gick till en början rätt kasst, inget ordentligt kaffe, inge kaka o lite väl upptinat smör. men blev till slut alldeles för ätbara.. (;


hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0