Årets rookie

Kom precis hem från dagens innebandyträning. Riktigt rolig träning idag med lagom seriös miniturnering. Som mitt lag vann! iochmed det fick jag även med mig en mentos hem + en liten chokladtomte. Det ska jag smaska på sen minsann :) Inte nog med det fick även med mig en innebandyklubba hem! Årets rookie eller vad dom kallade det (typ att jag hade utvecklats mycket och var positiv och kämpade på) så nu är jag riktigt glad! :))

Stannade i hallen och solade efteråt innan papsen skjutade hem mig. Nu ska jag duscha och färga håret tror jag, känner på mig att jag kommer ångra mig men vafan.. :p Ska även fixa mat, plocka ihop lite på rummet och slänga i en tvättmaskin tänkte jag.

Måste sova i hyffsad tid också, körlektion 9.20 imorn! Jag kommer frysa ihjäl när jag går dit :( Efter körlektionen blir det iallafall Karlstad och julshoppning, TREVLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0