fix & trix.

Har varit några uppdateringsfria dagar. fullspackade och mysiga har de också varit! julafron var riktigt bra, fick massa bra grejer :) Fick äntligen min födelsedags present också; systemkameran! Slänger in lite bilder från julen när jag har tid över, vilket inte är nu! kom till stan för nån timme sen. Har hunnit blivit klippt av Ida, tack! Är superduperkorthårig nu ;o Har även duschat. Om drygt två timmar bär det av till Therese för middag med alla underbara tjejer! sen utgång, hotellet I guess? fast det är sweindyrt och jag inte har nått förköp men det ordnar sig :)

Massa fix och trix som gäller nu. Fixa mig själv, välja outfit (BLÄ!) och fixa det sista med paketen till Issa o Nattan :)

Känner mig redan skitstressad så lär väl dra igång här..


hade visst mer hår än jag trodde.. men nu är det borta igen! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0