Imorn: Zigge-zagga!

Blev förlust förut, dåligt! vi var halvdåliga, domarna var heldåliga och motståndarna bra, på att slänga sig. typ. aja, tycker det var alldeles för länge sen vi fick zigge-zagga nu, måste bli ändring! & det ska det bli minsann, redan imorn tänkte jag! Imorn är det a-match hemma mot Lesjöfors som gäller. Tagga på det, gud vad kul! :D:D:D (bänkvärmare blir det nog men oh vad jag ska heja :)) Gud så mycket stryk di ska få, hihihi :)

Förövrigt börjar jag bli så grymt jävla festsugen! Hade med en bergssprängare till matchen förut och dunkade musik, det i kombination med att höra på dom som skulle hem och ut, gjorde mig ju jämt litti sugen! var ju verkligen evigheter sen, 9 jävla veckor! Men bara 2 veckor kvar tills det blir utgång med mina favoritpinglor igen, gud så jag har saknat dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0