Nyår utan planer, just as always.

Varför är det såhär varje jävla nyår?! Det är inte fest nånstans. Alla ska ut, alla vill på fest nånstans men ingen kan ha fest själv.. Så jävla tråkigt. Så jag, precis som hela Filipstad (?) har inga speciella planer för imorgon. För det är ju faktiskt imorgon det är! :o Köket är ju iallafall öppet så skulle gissa på att det slutar där, men det är ju inte alls roligt.. vill på världens dyngfest nånstans! Dock så FÅR jag faktiskt ha fest hos mamma. Tyckte först att det var världens grymmaste idé; stor husfest mitt ute i skogen, skulle kunna bli hur grymt som helst. Men, det skulle också kunna bli årets största fail. Tänk om ingen kommer, det tar ju faktiskt 20 minuter med bil och det är väl ingen som orkar styra skjuts för en fest som kanske ingen är på. För alla tänker ju likadant; "Tänk om det typ inte är någe folk där och vi åker dit i onödan?" och så slutar det med att ingen åker dit bara för det.. SÅ planerna på fest hos mamma la jag på hyllan. Precis som alla andra verkar ha gjort med sina idéer.. Åh vad tråkiga folk är!

Aja, jag ser ju ut som ett mongo och är sjuk och det finns ingen rolig fest så ibland överväger jag att helt enkelt stanna hemma. men hallå, det går ju inte!?


Kommentarer
Postat av: Runarronja

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-02-13 @ 13:45:47
URL: http://runarronja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0