Personlig coach?

Har precis kommit hem från hallen. Idag var det verkligen kvantitet och inte kvalitet som gällde. Mycket träningstid men oh så dålig träning idag.. Måste lära mig att ta ut mig ordentligt och inte halvköra hela tiden :/ Men hur gör man? jag har ju aldrig kunnat det.. Skulle behöva nån som stod o peppa mig 24/7..En personlig tränre. Eller ännu hellre en personlig coach! Give me one! men seriöst en personlig coach är väl inte så himla orealistiskt, det finns väl rätt många som har det? eller måste man vara depressiv och knarka lyckopiller (inget illa mot dom som gör det) för det? aja, hursomhaver, jag vill ha en! 


sån här skulle jag behöva! nån som står bakom axeln och ständigt kollar mig så jag inte fuskar. .


Aja, för en gångs skull har jag tid att kolla på Halv 8 hos mig, så det ska jag banne mig göra! :)) sen vanlig kväll, dusch, kvällsmat, lite plugg (inte för att det hör till valigheterna men..), dator/tv o sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0