Så nu vet jag inte vad jag ska göra..

Guuud vad alla Jay Smith-bombar på fb nu då. Tror alla redan sett att han vunnit men..? aja, mig kvittade det, tycker det bara har vart värdiga vinnare kvar i programmet ett bra tag så. faaast hejade nog lite på Minnah idag ändå, gillade henne mer på nått vis, plus att det är tråkigt att tycka som alla andra.. ^^

Gjorde precis en lite dum grej.. Tog ur läkeurhänget, är typ en vecka kvar tills de 6 veckorna har gått men det har knappt varit ömt på hela tiden så tror inte det gör något. Det dumma är att jag inte har nått nytt o sätta i förutom korshängen och dom är ju inte så himla bra att ha när jag ska spela innebandy imorn till exempel.. så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, har bara stora pärlor annars typ, inte så jädra snyggt däruppe x)
råintressant typ inte.




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, du är typ den första som uppskattar mina kulor, haha :D

köpte dom på lagerhaus! :)

2010-12-11 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0