Tänkte bara..

..säga Godnatt och berätta att den braiga känslan i magen sitter kvar. Like a lot!

fast bara för att inte låta alltför positivt måste jag nämna några dåliga saker:
- Det händer INGENTING i min lägenhet..
- Jag MÅSTE ta tag i fysiken. (& CADen)
- Jag vill ha långt hår igen. & absolut inte en ickefrisyr som nu. (ond spiral, vill klippa en frisyr men då kommer ju håret aldrig bli långt.. Hår på utväxt är fult!)
- Alla blommor har rasat av min orkidé..

Ah det var väl typ det. Fast nu när jag väl började tänka på det finns det massa mer dåliga saker, men det skiter jag i. Ganska nöjd med tillvaron ändå på nått vis.


Kommentarer
Postat av: gabriella,

håller med om håret, blir tokig på mitt som nu är på utväxt-stadiet :@

2010-12-15 @ 15:53:09
URL: http://gabriellawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0