Upp ur sängen jävla slöhög!

Fyfan vad slö jag är! Har gått upp ur sängen en gång idag och det var för att hämta frukost (som jag åt i sängen..). Nu får jag fanimej skärpa till mig! Måste fan göra nått. Inte ens sällskap av Selma har jag ikväll.. Kan ju inte sitta här hemma helt själv och wastea bort min ungdom ju.. Vad fan håller jag på med?!

Tänkte precis säga att jag tar tag i det här med en spontan utgång, struntar i att jag skulle vänta till den 25e o bara kör! men nej jag har ju match imorn ju, så det går ju inte..

Aja, jag börjar med en dusch istället då,. vill egentligen ta en riktigt lång varm en, men pappas dusch är ju sär så jag antar det blir en femminutare som vanligt. Hatar hans dusch! Saknar tillochmed min fängelsedusch ju! Japp, min egen fängelsedusch med världens sämsta eh, mustycke? vattnet sprutade stenhårt och strålar åt alla möjliga håll, men varmt det var det iallafall! Fast när jag äntligen får flytta hem igen, har jag nog en ny, jävlar vad jag ska duscha då!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det tycker jag du ska låta bli!! Du vet att taket ramlar ner för att du duschar för varmt och långe :(

2010-12-10 @ 18:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0