Förundrad, imponerad och inspirerad.

Försöker lära mig tumblr, det ska ju vara rätt hypat och bra som jag fattat det? Iallafall, kollade runt, och hamnade på nån sida med massa modebilder och sånt. Det finns verkligen galet mycket snyggt; snygga brudar, snygga kläder och bra fotografer. Medan jag satt och förundrades, imopnerades och inspirerades samt önskade att jag antingen var sådär snygg eller sådär kreativ så kom jag att tänka på en del saker. Till exempel..

1. Gränsen mellan porr och mode blir allt tunnare, vad är egentligen skillnaden..? Börjar det inte gå över gränsen? Och gör det någonting om det gör det, egentligen? Hursomhelst kan man ju inte neka till att det är snyggt och uppmärksammande. 

 

2. Finns det NÅN modell som inte har ben på sissådär två meter..?

3. Fotografer borde uppmärksammas mer. Och inte bara dom som kan ta ett snyggt kort på en riktigt snygg tjej i snygga kläder, utan dom som kan konsten att göra något snyggt och unikt av något fult, eller vanligt.

borde inte fotograferna få mer uppmärksamhet, speciellt de där med talangen att göra något snyggt och unikt av det fula och vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0