dagsläget.

har vart tyst ifrån mig ett par dagar. har helt enkelt inte funnits något att berätta -inget positivt åtminstone. så kunde lika gärna vara tyst tänkte jag. men iallafall, det är verkligen inte som jag vill ha det just nu. men börjar bli så van vid det här så det har liksom lagt sig redan. finns saker som kan göra det mycket värre igen, men så länge jag slipper det så kommer det här gå bra! vet att jag bara kommer tjäna på det här. som sagt; man ska aldrig vara nöjd med det näst bästa. oavsett hur rätt det känns ibland.
så är det med det och nu ska det bort!

har precis kommit hem från skolan, ska försöka väcka mamma som legat hos mig och sovit så vi kan åka hem igen. ska nämligen försöka spendera lite mer tid där så jag får lite mer tid med någon som bryr sig och kanske tjatar igång mig.. Måste börja få lite saker gjort också om det ska bli någon student för mig till sommaren..

men, väcka mamma nu & det är fan inte det lättaste! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0