gårdagen, dagen.

gårdagen blev nästan som planerat, lite i underkant bara.. Matchen vanns iallafall med 12-6. den grymma a-lagsdebuten gick väl sådär, blev inte så mycket speltid men när det väl blev så kändes det faktiskt bra:) efter matchen belv det korka upp,. sen häng med Isabelle en sväng innan parken. parken var väl inte jätteroligt men helt okej. hände i princip ingenting.. jaja, vaknade iallafall tryggt i min säng imorse, ensam och allt var med hem så det var bra (y). låg i sängen till 4 idag, sov bort en eventuell bakfylla.. :P sen har jag bara handlat med pappa, och äntligen flyttat min gamla dator. & under/bakom databordet hittade han min kamera! kärlek till honom!

nu sitter jag hos pappa, ska försöka plugga lite o så. och laga (mest äta..) mat! hemmagjorda köttbullar och potatis! förjävla bra :)

måste bara nämna att jag fick ganska roliga sms igår, detta fick jag strax efter att vi lämnat Åmotfors:
Hej på dig:). Jo en fråga bara, var det du som platta håret och leta efter eluttag i sporthallen i Åmotfors? :) frågar iaf;)


Kommentarer
Postat av: Nattan

yeeaay,äntligen hittat kameran! :D

lite gullig den där åmotsfors gossen ;) hahaha x)

2010-02-28 @ 20:40:44
URL: http://nbyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0