medalj till den som orkar läsa.

satt och funderade på hur man ska skriva en blogg egentligen, hur personlig man ska vara och så. kom på att jag nog inte är så bra på det, alldeles för personligt och bara massa gnäll. fast sen kom jag på varför det är så. det finns ju faktiskt mycket mer dåligt än bra att prata om, eller är det bara jag som har ett skitliv? :o nu blir jag rädd här ;( iallafall. även när allt känns väldigt bra, så är ju aldrig ALLT perfekt, så alltid går det att gnälla. Fast å andra sidan så är kanske inte ALLT skit så ofta heller, men det är liksom lättare att se det negativa än det positiva.
Bra saker är svåra att förklara också, för oftast är det ju känslor det handlar om, och oftast är det ju NÅGON och inte något som får en att känna just så, & oftast utan att man ens vet varför. Jag vet iallafall precis vem som lockar fram bra känslor i mig. och det var nog det jag ville ha fram av det här. mycket svammel för ingenting.
från det ena till det andra alltså; jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0