moln, men inte regn, okej?

suck. jag som hade bestämt mig för att pallra mig till kalhyttan för lite egen fysträning idag. så börjar det regna som fan så fort man fått på sig träningskläderna.. snacka om att motivationen sjönk.. bara o hoppas det ger sig snart annars väntar jag nog med turen tills imorn.. (a).

förövrigt är det helg nu! har inga planer alls, men det känns fan skönt ändå! ska bara ta det lugnt o fixa o dona med lite allt möjligt. att det är helg innebär också att jag avverkat yttreligare en vecka på olw, bara två kvar nu! å andra sidan innebär det också att det är 3 (?) veckor kvar tills skolan börjar. sommarlovet är alltså typ slut, sommaren med känns det som, men det känns rätt lugnt ändå. tackar inte nej till höst o vanliga rutiner.

och måste bara nämna en grej; jag har kommit i tid heeela veckan! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0