Onsdag tjugoförsta juli.

Nu blir det sängen för mig. Känns lite tråkigt att alla är på köket o härjar nu.. menmen, valde ju själv att strunta i det så ska väl inte gnälla. men så är det när man jobbar o försöker ta tag i livet igen. Dagen har inte bjutt på mycket alls. Sov som sagt ett bra tag, sen har jag bara chillat runt här hemma samt vart till kalhyttan o tagit en runda. 5km idag med och jag gick faktiskt inte en enda meter. haha det tycker jag var jätteduktigt det, den nivån är jag på x) det går fortfarande sjukt segt men stort framsteg att jag ens tar mig runt. förbättrade även tiden från i tisdags med 3minuter så får väl vara nöjd trots allt..

Får se om det blir kd med mamma o moster imorn eller om det blir nån annan dag, vet inte vad mamma svamla om riktigt.. menmen, sova blire nu iallafall.

förövrigt 17 dagar kvar på jobbet! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0