Planeringen gick sådär..

skit! en timmes vilande blev tre timmar stendöd i soffan. fan, jag som skulle både gymma o springa idag, så vad gör jag nu?:( jo, jag tänker såhär: eftersom jag redan sovit massor behöver jag ju inte gå och lägga mig tidigt ikväll, att sikta på 12 känns heeeelt okej. alltså har jag ju fortfarande många timmar att försöka göra nått vettigt av. eftersom gymmet stängt blir det bara en springtur på kalhyttan och den kan jag ju passa på o ta senare när det är svalt o skönt nu när jag ändå har så lång tid på mig.. :p fram tills dess ska jag försöka städa lite här hemma, hann ju aldrig klar med det riktigt och nu är det typ lika stökigt igen -det värsta med att ha en liten lägenhet!

Fick ÄNTLIGEN tag på Bergsskolan förut med! har vart dyngnervös att de ska ha missat att jag ska gå där o gett bort min plats eftersom jag inte kommit in genom att söka som vanligt.. men det var inga problem. Så den 23e augusti ska jag dit på upprop :)) Bara o ta tag i mina två restkurser nu med andra ord! är dock bra sugen på att skita i dom helt, har ju egnetligen noll nytta av dom. meeen hur snyggt är det med två IG:n? nej, inge fint alls! skulle skämmas livet ut, nog illa med mina två G:n..

menmen städa vare nu jaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0