stress, det värsta som finns.

Tror man är mer sleten än vad man tror efter den här tiden, vart  väldigt mycket väldigt länge nu. Igårkväll var jag så trött så jag började mer eller mindre hallicunera, trodde det plinga på dörrn flera gånger o att nån kom in, saker ramlade ner och jag var allmänt rädd... lyckades somna vid 3 typ så  var ju inte direkt jättepigg på jobbet. sovit en hel del, så jobbet gick ju åtminstone fort idag:P

trodde iallafall att det skulle lugna ner sig nu, men icke! känner mig precis lika stressad som vanligt.. MÅSTE börja städa, handla, betala räkningar och göra ett jobbigt ärende på stan idag. och halv 7 är det träning. och jag måste komma i säng i tid. fattar inte hur jag ska hinna med :(
hatar sånt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0