tisdag tjugonde juli.

Så var ytterligare en dag till ända. en dag som alla andra, den här med: jobb, söving, träning -intervaller på kalhyttan, mat, dusch, tv/dator/fix. måste säga att jag börjar bli rätt duktig på det där med att laga mat, lagat mat tre dagar i rad nu (y). dagen till ära blev det soppa, något jag aldrig gjort förut, inte ätit förutom i skolan överhuvudtaget för den delen, lyckades helt okej iallafall:p

är förövrigt galet sugen på o göra av med lite pengar! tex en beställning från hm skulle sitta fint, kollade runt och det slutade med drygt 30 varor i kundkorgen... haha. lär kanske börja med att öppna det paket som hängde på dörrn när jag kom hem förut.. ;( menmen, nu ska jag kolla över ekonomin lite så jag vet hur mycket jag har o göra av med, blir ju antagligen en tripp till karlstad med mammi efter jobbet imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0