annars då? 3.30 ungefär.

Hejhej, hej på dig.
Har haft fullt upp hela dagen. bland annat vart i Degerfors o hämtat balklänningen. tänkte ju kolla efter nån annan men kom fram till att den jag hade från början var bäst så den blir det. Nu återstår väl bara håret men det får jag försöka styra till imorn.. I Degerfors blev det även mat med Issa, på ett gatukök med världens otrevligaste personal, inge dricks där inte! blev även en sväng på den stora godisaffären (y).
Efter Degerfors blev det raka vägen hem till mamma, jag körde. & fick tillochmed beröm av mamma för min körning. fast sen kom Selma o påminde om starten, som hon förövrigt gjorde en liten sång om x) men mammas bil är faktiskt svår att starta med så inte mitt fel (a).
pluggingen har det inte gått så bra med som vanligt. är inte klar med Shakespeare än och matten behöver vi inte ens prata om, men tänkte öppna böckerna snart..

och jo en bra sak: jag har hittat drömmannen. fy fan vilken fin människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0