sådärja.

sitter just nu här hemma helt ensam, vilket känns som evigheter sen, har vart grymt mycket nu ett tag, men jag klagar inte:)) iallafall skönt med en dag utan speciella planer o stress, bara lite fix för mig själv. Har bl a börjat tagit tag i mitt grymt vidriga kök, hann inte varken städa eller diska innan vi drog på studentresa.. ska även slänga i en färgomgång i håret och laga mat hade jag tänkt. inte illa det! har också vart duktig o vart på gymmet idag, inge vidare hård träning men ändå, är på G igen!  

bara en dag kvar innan jag avklarat en av mina 8 (?) veckor på jobbet och får en grymt efterlängtad helg! planerad o klar tror jag den är också. Fredagen är hemlig och på lördag ser det ut att  bli kalas hemma hos fröken Nyqvist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0