typ världens längsta inlägg.

har äntligen lite tid över, eller engetligen inte men tänkte ta mig tid..
får väl berätta lite vad som hän de senaste dagarna, har ju faktiskt hänt en hel del! så här är en liten sammanfattning:

onsdag 9 juni.
balen. alla var superfina! och jag tråkigast av alla typ men lyckades åtminstone styra ihop allt. två kavaljeer fick jag med, dock blev den ena dålig och gick hem, stackare. annars var middagen riktigt bra. men sen dog det liksom ut, hade behövts lite mer alkohol på de flesta håll. så säger bara alla som har balen framför sig: förkrök och fickplunta!

balen!








torsdag 10 juni
Hulabulas födelsedag -grattis! och förlåt för den sugiga presenten.. torsdagen var också dagen då vi fixade inför studenflaket, selmas skolavslutning, grillning och dricking hemma hos pappa och härj vid skolan :)

Semlan:)











fredag 11 juni
studenten! mysig chamangefrukost hos Emil. sen häng i skolan, korttagning, betyg, mat, utspring, tal +vattning kratting av kunskapens träd, flak. middag hemma, förfest hemma, parken -sög, aldrig mera parken!!! annars grym dag, men samma här som på balen drick! på morgonen också, fast jaa är ju ett plus om du kan stå på bena vilket inte alla kunde:)

champangefrukost hos Emil.


























lördag 12 juni.
Hoffmaestro i Sunne med Julia, Micke, Nils o Kp. Så mycket hoffmaestro vet jag inte om det blev men kul var det!!! inga bilder har jag heller då kameran låg o var död..

ännu meeeeer bilder kommer på facebook inom kort, eller ja när jag har tid o lust o lägga upp dom.. kan med andra ord dröja. kommer grö dom iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0