fredag, lördag & söndag.

sitter i skolan nu, helt själv i hela cafetherian ;o en timme till lektion, så tänkte försöka göra nått vettigt så länge. internet tar dock över min koncentration, inte bra.

Men förresten! det har ju vart helg, som jag inte berättat om. hänt en hel del, men inte så mycket som jag var rädd för, hoppas jag ;o ah den som vet förstår vad jag menar, med andra ord; Isabelle förstår..:p

Iallafall fredagen bestod av mys med massa godis, chips o skit och Bert med Issa, Nattan och Therese, de två sistnämna var dock torra/skulle upp o jobba så de gick rätt tidigt. Isabelle blev dock kvar över natten :)
På lördagen blev det kalas,först för Esmeralda, som fyllde 3 tidigare i veckan, sötongen! Måste ge lite cred till min mor också som fixa typ världens goaste tårta (y). På kvällen blev det mer kalas; inflyttingsfest hos Max. Kan väl säga att det hände en hel del där, mycket mer än jag trodde, har jag hört nu i efterhand. minnet sviker lite om man säger.. morgonen därpå kommer jag däremot ihåg, och kommer nog göra ett tag.. haha. men nån gång ska väl vara den första man vaknar och inte har en aning om vart man är.. ;(
Hela söndagen, ångest/bakis-söndagen, spenderades med Issa, pizza, godis, chips, film, mys, skvaller o gin rummy :)
 bilder från lördagen fixar vi senare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0