kompensation.

Har just kommit hem från karlstad. Vart på nån IT-dag för tjejer. Skulle se lite mer vad det innebar eftersom Faranak verkade tro att det var rätt för mig. besöket gjorde mig dock inte mycket klokare.. att det ska vara så himla svårt att förklara vad det verkligen handlar om? enda positiva var väl att vi pick massa små presenter.. :) haha skitbra grejer som typ en jojjo, usb-minne, kapsylöppnare, kundvagnsgrej och vattenflaska (y). 
När dagen väl var avklarad blev det en tur på stan. mor o far hade ju vart så söta och gett mig hela 450 kronor att handla för, varav mamma skulle ha hundra spänn tillbaks om jag inte köpte några vettiga skor. men tygskor från hm för 100spänn är väl grymt vettigt? ;o då fick man i allafall lite mer för pengarna. en stor grå t-shirt/tröja och en klänning blev det också (y). och lite godis på hemköp. jävla hemköp som ska ha så grymt godis!!! 3 dagar klarade jag mig utan iallafall. . .

Men ska strax iväg och kompensera godiset med ett gympass och en PW med Isabelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0