Min älskade säng nu!

Ska lägga mig i sängen nu och tycka synd om mig själv och läsa lite Harry Potter. Tyvärr är sängtiden begränsad, om en timme lär jag knalla ner mot stan för körlektion, som jag är grymt opepp på.. kanske ska passa på att sola när jag ändå är där nere, och hämta mina grejer hos Terra, och handla kanske? Ah får se vad vi orkar med. Ska ju hinna till skolan med.  

Har förövrigt kommit på en knepig sak.. När jag har vart ute, alltså festat, har jag som träningsvärk i högra skinkan? fattar ju varför jag har ont under fötterna och sånt, men hallå, högra skinkan?! är inte första gången heller, utan ett återkommande fenomen. hmm..  

men. sängen nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0