the day before today.

gårdagen spenderades med Isabelle. vi fick inte riktigt så mycket gjort som vi hoppades meeeen, dagen var bra ändå. religionen är iallafall klar, mitt hår blev slingat, ytterligare en pizza uppäten (plus diverse annat..) och två omgångar gin rummy avklarade hemma hos Magnus. & grattis till honom som tog sin första vinst någonsin! ;o tränade även igår & det kändes bra , så är grymt taggad på match på lördag nu , oerhört viktigt!

måste även tillägga att min mamma är väldigt bra ibland. 04.00, på vägen hem från Magnus, skickar jag ett litet fjäsk-sms till mamma om att jag är godissugen. några timmar senare vaknar jag av att hon står vid sängen med två chokladkakor. ängel! dock ångrar jag mig lite nu, men visst var det väl efter lovet vi skulle bli nyttiga Issa?! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0