tisdag.

tänkte bara uppdatera om gårdagen, fick inte så mycket gjort alls. började lite smått med psykologi-uppgiften bara. och övningskörde, börjar gå bra nu faktiskt, på småvägarna iallafall..:p

den här dagen har det inte heller hänt så mycket. åkte från mamma vid 2, handlade lite smått, typ bröd o godis.. sen ringde pappa helt oväntat o fråga om jag skulle med till karlstad. så därifrån kom jag precis hem nu. hade inge cash så åkte mest med för att vara smakråd åt honom, som skulle köpa massa nytt till huset, & tro mig smakråd behöver han! iallafall, fick med mig en dataväska hem (y). så nu ska jag vara duktig o börja dra med mig den till skolan och förhoppningsvis plugga lite mer på håltimmar o så. blev även golv till mitt kök som vi hitta på ikeas fyndhörna, bra grej det dära! så bara o hoppas på att golvet blir lagt innan jag flyttar härifrån.. ;o

japp, nu sitter jag iallafall och försöker ladda ner internet-inställningar till min telefon.. har klarat mig hittills men nu helt plötsligt ska bilder skickas hit och dit så får väl anstränga mig.. :p lycka till säger jag.


sån fast tråkig svart blev det.
sån fast fegis-svart blev det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0