Sonneabend.

jag tror jag kommit på den bästa medecinen mot bakfylla; sov bort den! har vaknat ett x-antal gånger under morgonen/dagen. och för varje gång har jag mått bättre och bättre. & till sist är den borta helt och då är det bara att gå upp (y). sen att man sover bort hela dagen är ju en annan femma men..

hann ju inte med några uppdateringar igår, höll på att stressa ihjäl mig ändå.. spelade ju match iallafall, mot Hagfors. Vann med 7-3. Trodde jag verkligen inte, men vi spelade faktiskt riktigt bra. Och vår plats i 3an är säkrad!:) jag lyckades faktiskt göra ett mål också, det ni, det händer inte varje dag det!
Efter matchen så stressade jag hem, duschade, började göra mig i ordning och letade kläder.. & det tog tid det.. helt i onödan. bestämde mig för att skita i utklädnaden & det gjorde jag rätt i, var ju inte jätteseriöst direkt, mest en anledning till att brudarna där skulle få springa runt i så lite kläder som möjligt.. ;o haha. Ah, jag blev klar till sist iallafall, drog till Therese där vi var kanske en timme sen avfärd mot Karlskoga och förfest 1. som inte var jättekul, vet inte om det berodde på mitt, då, alltför nyktra tillstånd eller folket där.. :p Efter ett tag drog vi till ett annat ställe iallafall (y). Och strax därefter till statt. Vet inte om det finns så mycket mer att säga, kvällen var lite för lugn och händelselös för mig..:p













Kommentarer
Postat av: L

eller fortsätta supa dagen därpå så den aldrig tillåts att komma!

2010-03-07 @ 19:20:18
URL: http://dudez.se
Postat av: Lisa

det blir bra jävla dyrt det.. :p

2010-03-07 @ 19:50:28
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0