Synd om mig!!!

Seriöst så har jag sån jävla damp nu. trodde jag skulle få pricka av Liberia-arbetet på att-göra-listan, men icke. skiten försvann när jag sparade det. får alltså börja om på ett halvfärdigt arbete (som tur var låg det på mejlen). skitkul att sitta i skriva allt en gång till. och nu blri det skitdåligt. har fan itne tid heller! och utanför sitter asmycket folk o grillar o tycker jag ska komma ut, men nej, jag kan inte för jag måste plugga skjut miiiiig!
dessutom är jag arg på björnen. dumdumdum!

x Uppsats om Shakespeare
x Uppsats om Liberia
x träna på muntligt anförande
x skriva ut biljetter
x lektion 13.40
x drogtest 15.00

x tigga pengar av mormor o morfar
x packa
x städa
x handla inför imorn
x hämta paket (hoppas jag)

x ladda ner o lägga in musik på telefonen
x försöka få tag på högtalare
x sola (?)
x tömma och ladda kameran
x försöka ta ledigt v.26

ah det går ju famåt iallafall .. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0