Alone in the world

6 pers på träningen, så går det när man säger i förväg att vi ska köra fys.. x) aja rolig träning iallafall tyckte jag! :))
& jo jag fick min blommiga resväska idag, den är jag riktigt nöjd med kan jag säga! vill bara få tillfälle att använda den nu..!

(& bara om nån skulle undra så funkar inte fb-chatten för mig, jag ser inte vad ni skriver)

Nu blir det kvällsmat sen film. frågan är vilken..? I am legend blev det förut, riktigt bra den!

I am legend, riktigt bra film!

sånna här filmer, mänsklighetenblirzombiermennånförsökeröverleva, är riktgit bra tycker jag! Har alltid gillat sånt där som handlar om hur folk försöker bygga upp en tilvaro i misären på nått vis. Kanske får bli en till sån, undrar om pappa har 28 dagar senare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0