Du levande.

Jag lägger nog ner det där med tetrisen, får acceptera att jag faktiskt är rätt kass på det.. Istället ska jag lägga mig och kolla på en film. Du levande blir det, började kolla på den igår och tycker den verkar bra som fan. Fast konstig, väldigt konstig.. 

Men oj, ingen dagsrapprort idag? ;o Jomenvisst här kommer den: 
Det blev precis som jag skrev imorse. Sola, var lika kävla skönt idag, fast blev inte så länge som jag tänkt för en av mina tior gick inte in i automaten ;o sär.. Sen skola, fattar NOLL av fysiken, och när jag väl fattar kan jag inte slå talen på miniräknaren, jävla nano och micro..  hem en sväng sen gym drygt en timme. Hem laga mat med Julia, köttfärssås o spaghetti sen bara latmask framför datorn (och en del tetris som sagt).

Sista skoldagen imorn sen helg, guuud vad skönt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0