Hästen biter.

Det gick inge bra med sovandet igår. Bara för att jag verkligen försökte somna i tid.. Det slutade med att jag satte på en film vid 12 och somnade inte förrns skiten var slut. Trodde verkligen inte jag skulle komma upp imorse, men trot eller ej, det var inga problem alls :) Så idag har jag vart duktig och vart i skolan heeela långa dagen.

Haha nu kom Esmeralda och skulle läsa Bamse för mig. Fast sen kom hon på att hon kan ju inte läsa.. Så nu skulle jag lära henne istället :p Faast det var inte så kul så nu sjunger hon istället. fast nu var inte det heller nå kul, nu kör hon "kniven skär" här istället, fast hästen biter hårt.. ;(

men nu ska jag fortsätta nörda och kolla Ett småkryps liv med Esmis, innan jag drar på träning!



hon är inte så bra på att sitta still den där ungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0