Kvällsrapport.

Varför i helvete käkar man godis?!!?! Åt förut och det var inte gott för fem öre. Eller okej choklad är gott, men det andra..? Man äter ju bara för att, typ. Fruktsallad däremot DET är gott det! Och inte så jävla onyttigt o snuskigt heller.. Från och med nu är choklad det enda godis jag får köpa! ser nån mig plocka på mig nått annat så säg till mig förfan.. Hallon är förövrigt nått av det godaste man kan ha i fruktsalladen och i yoghurten och på tårtor o ja allt, Hallon är kanonis!

Varför i helvete äter man godis, ÄCKLIGT! man mår ju bara dåligt av det. Hädanefter är mitt lördagsgodis frukt. Pch choklad.. (a)


Förutom att äta fruktsallad så vi ligger i matkoma här i soffan, kollar vi på idol. Selma sitter med en kartong på huvudet när Jay sjunger och jag har just blivit lite kär i Linnea. Fyfan vad GRYM! Älskar hennes version av crazy in love. Skönt att hon äntligen visar sin talang på ett sätt som vanligt folk också förstår, det kommer hon garanterat vinna många röster på.

Kollar runt på internet efter julkappar gör jag också (mest åt mig själv men(a)) Upptäckte detta på asos.com:
Fri frakt på asos?! Is it really trueeeee?! :D:D

Har jag fattat det här rätt? Det är faktiskt fraktfritt till Sverige också?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0