Titanic.

Så nu har jag kollat klart på Titanic. Grinat färdgt också. Jag tyckte Selma var knäpp för att hon INTE grinade och hon tyckte jag var knäpp för att jag grinade. mycket.. Blev iallafall påmind om hur jävla grym filmen är. Måste vara den ALLRA bästa?!

Allra allra finast är den i slutet när Rose får möta Jack igen, tätt följt av när hon tvingas släppa taget där i vattnet och sen när man får se alla bilder på Rose och henns liv typ att hon ridit sådär som hon och Jack pratar om tidigt i filmen och hon tar hans efternamn och.. massa mer. Helt galet bra. En sån där film som man både blir lycklig, arg och ledsen av att se.

Titanic -världens absolut bästa film!

hoho, Titanic 2?! Det hoppas jag verkligen inte!

Hittade den här bilden också, hoppas verkligen att det är ett skämt! & det verkar det vara också annars hade ju den här tjejen en bra idé på hur uppföjaren skulle kunna se ut: (läs).  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det står ju längst ner på sidan: "Nu återstår bara frågan. Vad tycker du om ironi och hur lättlurad är du? :) " :P

2010-11-13 @ 13:19:43
Postat av: Anonym

Jo jag vet så det där fattade jag ju att det var fejk Men det finns ju ändå massa trailrar på "titanic 2" på youtube och så så det finns säkert nån lågbudgetvariant man inte vet om x)

2010-11-13 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0