Traderande.

Tänkte var duktig och dra till gymmet en sväng. men precis när vi ska åka ringer mamma. Selma har nått jäkla julspel om nån timme hade glömt bort det helt. Så inge gym blir det. Menmen, kul att kolla på det där julspelet också antar jag, Semlan ska vara Kung Herodes :D

Har även gjort en lite dum sak; köpt en resväska på tradera.. hur ofta använder jag en sån..? Men bra att ha antar jag, faaaast den var lite för liten egentligen men Ohhhhh vad fin den var! Fast nu får jag tammefan ge mig med traderandet, är snart helt bankrutt.

blommig resväska, fynd på tradera:) fast måste nog vänta tills auktionerna på min minneslista går ut innan det blir en paus från tradera.. (a).

min minneslista på tradera just nu. sen får det bli en paus från budandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0