Vinterjacka

Har precis kommit hem från skolan. Premiär för vinterjackan idag med, men jag vill ha en nyyyyyy!
nu blirdet frukost sen vill jag bara mysa ner mig i sängen men borde kompensera min katastrofala skolvecka med att plugga, men det känns inte lika akut efter dagens lektioner då matten gick bra och jag äntligen fattar lite på fysiken (y). fast det går ju att plugga i sängen . .  Äsch jag har hela helgen på mig att plugga, film blir det istället :)

vinterjacka, gud vad svårt..
 typ nått sånt här skulle jag vilja ha. kanske inte världens bästa vinterjacka nån av dom och framförallt inte skinnjackan, men jag gillar inte vinterkläder...


Kommentarer
Postat av: heheheh

utgång till lördagen?

2010-11-25 @ 20:42:15
Postat av: Lisa

Nepp, satsar på nyktert till 25e december ;)

2010-11-25 @ 22:24:44
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0