Ger snart upp..

Åh jag blir så jävla trött!! Försov mig lite halvt imorse, som typ varje morgon men. fick iallafall skynda mig som fan för att hinna till skolan i tid. Väl där så är ingen lärare där och klassen sitter och skriver matteprov, på fysiklektionen. Tack för den, tack för informationen liksom.. Och ja visst, det blir mer och mer eget ansvar ju högr upp i skolsystemen man kommer. men vafan, inte ska man behöva fråga: "har vi fysik imorn eller har ni råkat lagt in ett matteprov då istället?" nej inte så fet chans liksom. men det kanke är det som krävs för att man ska få nån jävla information så ska väl avsluta varje lektion hädanefter med "har vi lektion imorn också?" Så jag inte missar nått. Åh arg jag blir! Ännu argare blev jag sen när jag går till expediton för att få hjälp med den sena anmälningen de sa att jag skulle göra. för nej just det, precis som allt annat dom sagt åt mig att göra när jag vart dit och försökt få hjälp så funkade inte det heller. Men fick jag nån hjälp idag då? nej. Först skulle dom ringa till nån kärring så skulle jag återkomma till veckan, heja!

asså jag ger snart upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0