Helt enkelt är det inte!

Vet ni vad som är sjuuuukt irriterande? När man har nått så jävla smart att säga men inte får fram det. Man är liksom dundetaggad på att föra fram sin helt geniala åsikt eller idé, så bara går det inte! Ni vet när det helt enkelt inte går att formulera om tankarna till ord. Det är nått som är så jävla typiskt mig! Oftast handlar det helt enkelt om att jag är för feg men ibland, typ som jämt nyss, går det helt enkelt inte att formulera de där smarta tankarna. I huvudet lät det skitbra, men sen bara failar allt..
Hade ett skitbra inlägg på G tycke jag, men det blev typ två meningar sen tog liksom fantasin och orden slut. "Hur fan ska jag förklara det här" liksom? Så i väntan på att jag ska komma på det får det där geniala inlägget ligga kvar i utkorgen. Och toligtvis kommer det ligga kvar där..

Och förresten det här inlägget blev inte heller så bra som jag tänkte. Hade liksom visionen av att folk skulle tänka "åh, men shit, preciiiiiiis sådär känner jag med!" ni vet.. men jag har liksom inte det där magiska sättet att uttrycka mig på, jäkla skit! 


Förresten, nån som har en bra synonym till "helt enkelt" på lager? Förjävla bra uttryck, men man kan ju inte använda samma jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0