Lite duktig är jag ändå!

Hmm tog ledigt från lektionen ändå. Men jag har ju trots allt ingen bok än . . . Aja, har iallafall betalt alla räknigar och sagt upp min prenumeration på Veckorevyn. Har beställt tid för den där håltagningen med, 4/11 blir det:) Billigt var det med 130 spänn, så då blir det ju gratis eftersom jag har lite kvar på mitt presentkort, gudvadbra! Skulle även beställa körlektioner, men självklart var kontoret stängt just idag. BÖH. Tror förresten jag flyttar fram solning tills imorn. Alltså:

x äta mat med Julia på skolan, potatisgratäng ju :D
x sola ----> Imorn!
x tandläkarn. shit, vilken tid? ;o
x lektion 13.00
x betala räkningar
x plugga. . .
x beställa körlektioner ----> Imorn!
x beställa tid för helixpiercing ?! :D
x röra lite på fläsket. (?)
x Gin med Magnus o Malin (?)

Höhö det ser kanske lite bättre ut än vad jag förtjänar meen bara för att väga upp det så ska jag sätta mig o plugga lite kemi nu. Tills pappa vaknar, då ska jag tvinga honom till affären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0