Uppkoppling och egobild á la 2002.

Sitter hemma hos mamma. Kan ju börja med att säga att här ute i skogen är uppkopplingen ungefär lika bra som för typ 10 år sedan. Då man bara fick vara ute på internet inann klockan 6 ni vet.. Så det här lilla inlägget tog ungefär en halvtimme att lägga upp (n). Och spotify får jag inte ens upp, jag som börajar få lite abstinens efter min egen musik ´;o

Tycker iallafall att jag har klarat mig igenom alla "skål" och sånt jävligt bra. Är inte alls speciellt avundsjuk på alla som är ute och dricker. Känns som ett ritkigt bra val att vara hemma idag faktiskt. faaaast bara för det så blev jag ju inte automatiskt supersugen på att plugga om man säger så. Men försöker iallafall. Går väl framåt sakta och lite osäkert. Vet inte riktigt vad jag ska läsa på och så suger det att jag inte har nån bra att fråga när man funderar över nått.. ;s Mamma verka inte komma ihåg alltför mycket sen hon läst kemi för tusen år sedan. Och ska väl inte klandra henne för det, jag har nog glömt det lilla jag lärt mig innan veckan är slut ;( men som sagt, det går väl framåt. eller åtminstone inte bakåt..

men ska väl sätta mig en stund till nu, sen ta mig en dusch, eller kanske ett bad?, innan jag intar sängen i mitt gamla flickrum:)

hahaha, hittade någon form av egobild på datorn. Söt tjej.. x)
Fasen mammas internet håller inte. Åh. Ledsen, ingen bild idag inte. En annan dag kanski.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0