Måndag 18:e oktober.

Guuuuud vad gött det är att duscha när varmvattnet är typ slut. not! lovar, det gick fan på två minuter.. men dessto skönare blir det ju att krypa ner i en varm säng efteråt (y). Så ah tända lite ljus och lägga mig nu, ska se till att vakna i tid och fortsätta vara duktig imorn (haha, om man får kalla det att vara duktig när man går på sina lektionerx)) Tror det får bli ett besök på solstudion på lunchen också:). Får passa på och ta ut lite pengar när jag väl är nere på stan med, för imornkväll ska team sportia och exel vara i hallen och sälja grejor. Så ska se om jag httar nåt fynd. Lite nya träningskläder hade vart kanonis!

Ett litet tack till Hulabula med som gjort mat tills man kom hem från träningen, hemmagjorda köttbullar o potatis, mumma! :))


Julias Esmerlda-vecka, det gillar jag med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0