Allmännt jävla gnäll o tjaj.

Sådär, hemma från skolan. Har lite små panik för att jag måste börja plugga till allt. Göra klart hitsorian, prio ett! Fysikuppgift som ska in till veckan plus prov veckan därpå. Måste dessutom läsa kemi också för känner att jag verkligen inte hänger med helt hundra. Det krävs ngo endel plugg för att göra det och det är jag verkligen inte van vid! Och det jag allra heslt skulle vilja göra är att plugga till högskoleprovet (som jag itne ens anmält mig till än, shiiiit!) men det kommer jag ju aldrig hinna :(

Tänkte vara duktig o sätta mig med historian nu faktiskt men kan bara tänka på att jag är hungrig och vill åka och handla, men självklart är det ingen som tänker göra det med mig och jag är pank. Blir så jävla arg (ledsen), hur ska man orka med allt? Tänkte säga att jag saknar när man var liten occh blev bortskämd med allt, typ fick maten serverat för sig, men nej just det, det fick jag inte då heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0