Ärenden på stan.

La precis på luren efter en lång pratstund med Isabelle, som verkar ha det grymt bra i Göteborg! Är dock inte ett dugg avundsjuk på pluggdelen, det verkar vara hemskt! Ska iallafall fundera o kolla upp om jag ska bli med Therese o Lollo och hälsa på henne den 15-16e. Passar bra att jag får lön då med så det kan bli lite shopping;)

Annars har dagen gått grymt snabbt. Var som sagt med Malin på skolan o åt förut, tre hamburgare var blev det men fan vad mätta vi var sen! Efter maten blev det en sväng ner på stan för o göra massa ärenden.. Var till ungdomsmottagningen för o kolla upp min cp-mens men fatta inte vad hon babbla om, skulle få nån tid hos doktorn för att jag inte haft mens på typ 6 månader men för att få det var hon tvungen att skriva nån remiss som skulle skickas dit eller hit eller blabla, men det gick inte det var en doktor tvungen att göra men sen kom hon på att det gick för att jag skulle sätte in en p-stav blabla, jag fattade ingenting. Hur som helst är jag inte med barn och hon skulle ringa nästa torsdag (y). Sen var vi även till banken (jag beställde, säger man så?, ett nytt kort eftersom mitt är paj), Magnolia, Bergwalls, där jag köpte två tavelramar för det sista av mitt presentkort. Sen knalla vi vidare till biblioteket där jag lånade en film: "Den fantastiska räven" som jag nog ska ta o kolla på ikväll efter allt annat bra på tv, eftersom jag har helg nu :D Sen passade jag även på att gå till det nya sjukhuset, eller vad det nu är, eftersom jag inte fattat om jag ska gå dit eller till det gamla, tydligen så ska jag iallafall till det nya. & det tackar jag för,tycker det verkar vara tusen gånger bättre! Fick iallafall en tid imorn för att kolla vad som är fel eftersom jag vart sjuk så jädra länge.. Sist men inte minst så tog vi en sväng på solstudion:)

Bestämde mig till sist för att vila från träningen idag med, men har typ redan ångrat mig, fyfan vad lat jag känner mig! :o aja, antar det är bra i längden.. Nu ska jag iallafall försöka få tag på pappa för jag måste handla mat! Sen blir det invänta allt bra på tv: Halv åtta hos mig, idol, kniven mot strupen, eventuellt städa lite o åtminstone öppna historieböckerna.. 
 
haha fyfan vilket drygt inlägg det här blev, förstår verkligen om man inte orkar läsa..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0