farbror doktorn.

Så då har man vart hos doktorn också. Kändes som lite waste of time när det inte var nått fel alls på mig, åtminstone inga infektioner eller nått som går att behandla. Han trodde bara jag haft oturen o fått viruset (är det ett virus?) flera gånger och det var inte mycket man kunde göra åt det. Frågade tillochmed om jag behövde vila från träningarna men han sa att det inte behövdes så länge jag inte hade feber eller kände mig DÅLIG och så illa är det ju inte.. Så ja jag får väl fortsätta som jag gjort då och se om jag bli frisk nångång..

Nu ska jag iallafall städa lite.. som jag inte gjorde igår.. :$

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-09-10 @ 10:57:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0