fortfarande onsdag.

Jag kunde vart i Göteborg nu. Men det är jag inte, har varken tid eller pengar, dessutom stör det ju mina planer om ett nyttigt och nyktert liv Så jag väntar lite med o hälsa på Nattan o Issa. Och det känns faktiskt bra trots Issas statusuppdatering på fb: "Precis hemkommen från skolan, nu blir de korka upp å tagga för onsdagspub på handelspuben å student kick-off på trädgårn :D", som i vanliga fall hade gjort mig galet avundsjuk.

Annars så kom jag nyss hem från skolan (spångberg) efter att jag o Malin har suttit där sen 10-11 nån gång. Har inte alls fått mycket gjort, blev alldeles för mycket prat o glo på folk.. Men vi ska nog försöka pallra oss dit imorn igen o då sätta oss på ett lite mer avskilt ställe så vi helt enkelt inte KAN göra annat än plugga :p I vilket fall känns det som jag fått mer gjort än om jag bara suttit här hemma för mig själv, så helt bortkastat var det inte. 

Men nu ska jag nörda lite här, eventuellt föra över lite svar från papper till datorn i väntan på att pappa ska vakna så vi kan åka och handla, FINALLY!

förresten så är det nått fel på mig, jag tycker alla småpojkar är fina.. höhööh. Snusktant!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det ligger i släkten ;))

2010-09-15 @ 15:38:12
Postat av: lisa

haha det måste vara så x)

2010-09-15 @ 20:51:11
URL: http://lisalarssooon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lissaa de ska va män :D din pedofil :)

2010-09-16 @ 08:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0